środa, 2 października 2019

SPOTKANIE 15 maja 2019

W kwietniu rozważamy rozdział: Serce, które kocha cz.2. 

Na początku kilka myśli z tego rozdziału, a następnie pytania:


„Drogie panie, nigdy nie przegapcie okazji pobłogosławić swojego męża publicznie ( nie zapomnijcie pobłogosławić go również na osobności).” „Miłość nie plotkuje.” Błogosławienie męża publicznie i na osobności jest jednym ze sposobów siania w twoim sercu ziaren miłości do niego.
Żona, która kocha męża to żona, która się modli, planuje, przygotowuje, zadowala, chroni, kocha fizycznie, reaguje pozytywnie, a potem modli się jeszcze bardzie. Serce, które kocha, to serce, które planuje.
„Niech żona sprawi, że mąż będzie się cieszył na powrót do domu.”
  1. Co dla mnie znaczy „Król jest/będzie w swoim zamku” w odniesieniu do mojego męża? Czy przygotowuje się codziennie dla męża? Jak? (czy przygotowuje dom, swój wygląd, wygląd i nastawienie dzieci, słowa powitania?
  2. Jak lubi być witany mój mąż, co jest dla niego i dla mnie ważne w tym momencie powitania? Pytanie do męża- co sprawi, że będziesz się cieszył na powrót do domu? Jakie są moje słowa powitania męża?
  3. Jak sprawiam radość mojemu mężowi? Jak mogłabym jeszcze bardziej? Co lub mój mąż, a czego nie lubi?
  4. Jak dbam o czas tylko dla męża? Czy przyjmuje zasadę: gdy mój mąż jest w domu ja również jestem w domu? Czy uważam, że czas spędzony z mężem jest dla mnie najlepszym czasem (tak/ nie, dlaczego)? Czy muszę chronić czas ze swoim mężem? Przed czym?
  5. Jak często odpowiadam mężowi pozytywnie? Jak odbieram porównanie z „kanapką”, czy chcę ją „przygotowywać”, czy widzę w niej szanse na poprawienie relacji małżeńskiej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz