niedziela, 9 grudnia 2018

SPOTKANIE 12 grudnia 2018

Kochane Żony!
Najbliższa środa (12.12), to czas ostatniego naszego spotkania w tym roku kalendarzowym. Spotykamy się o 17:30 w Fundacji Evangelium Vitae - w sali na Pomorskiej.

Będziemy się dzielić rozważaniami z trzeciego rozdziału: Serce oddane modlitwie.

Poniżej pytania:
  1. "Jak wielbłąd klęka przed swym panem, aby ten zdjął z niego ładunek, tak klęknij i pozwól Panu zdając twój ciężar." Jakie są moje ciężary dziś/ w ostatnim czasie? Czy jestem gotowa oddać je Panu?
  2. Czy w mojej modlitwie jest miejsce na wyznawanie grzechów przed Panem? Czy pytam się siebie, stając przed Bogiem: czy to, co robię/ chcę zrobić/ powiedzieć jest prawdziwe, uprzejme, pomocne?
  3. "Nie podejmuj żadnej decyzji bez modlitwy." Jakie kryteria biorę pod uwagę podejmując decyzje? Czy podejmuje decyzje w sposób duchowy, czy fizyczny? Czy mam taką dojrzałość, że pełnię/ chcę pełnić wolę Bożą z radością? Czy raczej się jej obawiam i nie chcę zrezygnować ze swoich planów i wizji? Jakie są we mnie uczucia, kiedy myślę: "pełnić wolę Bożą"?
Dodatkowe, jeśli ktoś chce:
  • Policz swoje błogosławieństwa, jedno po drugim.
  • Czy służę modlitwą? Gdzie? W jaki sposób? Czy widzę jej owoce?
  • Panie czy widzisz jakieś braki w moim chrześcijańskim życiu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz