wtorek, 13 stycznia 2015

Akceptacja mojego męża.

,,Bóg cierpliwości i pociechy niech sprawi, abyście byli jednomyślni, zgodnie z pragnieniem Chrystusa Jezusa; abyście jednym sercem i jednym głosem chwalili Boga i Ojca naszego Pana, Jezusa Chrystusa. Dlatego przyjmujcie siebie nawzajem, jak i Chrystus przyjął was na chwałę Boga"
Rz 15,5-7 Wyd. Edycja Św. Pawła
Na podstawie powyższego tekstu biblijnego pisałyśmy modlitwę wyrażającą akceptacje swojego męża.


Dziękuję Ci Boże za mojego męża. Za Jego pracowitość, bliskość, życzliwość. Za to, że możemy się wspierać wzajemnie. Przede wszystkim zaś dziękuję, że wybrałeś dla mnie męża, który kocha Ciebie i uczy mnie tej miłości.

Boże, który dajesz cierpliwość i pociechę, spraw abym wzorem Chrystusa potrafiła kochać mojego męża bezinteresownie i bezwarunkowo oraz akceptować go takim jaki jest.

Boże proszę Cię o łaskę cierpliwości i otwartości na mojego męża. Dziękuję, że postawiłeś Go na mojej drodze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz