poniedziałek, 8 stycznia 2018

Spotkanie żon - listopad 2017

Spotkanie żon - listopad 2017

Pytania do rozdziału XIV
"Czysta miłość. Cementowanie uczuć twojego męża i ochrona jego duchowej integralności"

  1. Miłość fizyczna małżonków – dar czy ciężar?
  2. Pożycie seksualne nie dotyczy tylko mnie i męża, ale również jest to kwestia relacji męża z Panem Bogiem. W tym kontekscie - czy potrafię pomagać mężowi wypełniać Boże wezwanie do czystości - poprzez fizyczne zbliżenie - wspaniałomyślnie, z entuzjazmem i pomysłowo, czy raczej niechętnie, z oporami i z poczucia winy.
  3. Jak odmówić mężowi zbliżenia, aby go nie zranić, aby nie poczuł, że odrzucam w danym momencie tylko akt małżeński, a nie jego samego jako osobę?
  1. Co najbardziej poruszyło mnie w tym rozdziale?
  2. Jakie refleksje przychodzą mi na myśl w zwiazku z poniższymi hasłami:
      • Święty seks – poczucie bliskości, wzmocnienie związku, wzajemna radość i szacunek
      • Małżeństwo jest jak zupa – mnóstwo zmieszanych razem składników – danie które trzeba zjeść w całości
      • Boży Plan wzywa mnie i mojego męża do seksualnej wierności i lojalności, a także do seksualnej hojności i służenia.
      • Mimo różnych poziomów pragnień, Bóg stworzył akt małżeński i pobłogosławił nasz związek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz