środa, 2 października 2019

SPOTKANIE 13 lutego 2019


A oto pytania do kolejnego rozdziału: "Serce, które służy":
  1. Czy widzę siebie w moim małżeństwie, jako zawodnika, będącego częścią drużyny, wolnego od jakiejkolwiek rywalizacji w działaniach, myślach, czy też pragnieniach? Czy solidnie stoję za mężem, wspierając go, by jego zwycięstwo było możliwe? Czy raczej rywalizuje z mężem (w czym , dlaczego)?
  2. Czy mój mąż to moja kariera? Czy pomaganie mężowi jest pierwszą troską mojego serca i głównym skupieniem mojej energii?
  3. Czy oddałam/ chcę oddać swoje życie i serce, by wypełniać Boży plan dla żony (plan pomagania, a nie utrudniania wykonywania zadań mężowi)? Czy pytam/chcę pytać codzienne męża: „co mogę dla ciebie zrobić?”
      Zadania:
  • W jaki sposób (3 rzeczy) mogę jeszcze bardziej pomagać mężowi? (można zapytać męża;)
  • Napiszę/zaktualizuje modlitwę- zobowiązanie pomagania mężowi, reagowania ze zrozumieniem i miłością na jego nature, współpracy z nim w wypełnianiu Bożego planu. (oczywiście, jeśli jest gotowość na to- wszystko w wolności;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz